Tuesday 3 May 2011

countdown to exam

hye..hye..hye..
salam 1 malaysia..
rasanye da xlma lg aku nk exam..
uwwaaaaaaaaa..
aku xstudy 1 habuk lg la weh..
mau mati agaknye..
huhuhu

exam oh exam..


time la aku nk rasa stress n tdo lmbt..
yeke???
xde mknanye aku nk tdo lmbt..
aku ni bkn best student mcm kawan2 aku yg lain..
hahaha..
kdg2 tu aku rasa mcm nk study tp ape daya da mls menguasai 
faham2 je la..
bla kuar result mula la cuak..
result mcm biasa la hncur..
azam skrg nk study n wat sehabis baik..


























mcm xkn tercapai je..........................................................................................................












emmmm..
aku nk kongsi 1 bnda lg
ni la teori n klas terakhir..
pasni da nk g praktikal..
ohhhh no!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku da la blur lg ni...
tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mati lg aku..
ilmu di dada pon xckup..
abis la aku weh..




hope aku dpt tempuhi exam ni dgn baik
doakn aku k...
rasanye ni je la dpt koi kongsi bersame aok2 sume..
tibe2 ckp pahang..
hahahaha..
so take care n jgn noty2..
tu la psan my cayunk..love her so much,..
hehe..


credit to my cayunk for her support..sweet ~

also for those who really care n pray for our relationship..



No comments:

Post a Comment